تعمیرات آبگرمکن دیواری بوتان در تهران

تعمیرات آبگرمکن دیواری بوتان

در فصل سرما و با سردتر شدن هوا آبگرمکن های دیواری معمولا دچار مشکلات و عیب‌های زیادی می‌شوند. ممکن است علت این مشکل استفاده بیشتر مردم از آب گرم در فصل های سرد سال باشد. بنابراین ممکن است موجب خرابی آبگرمن ها شود، اینجاست که تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان اهمیت خود را نشان می‌دهد.

آیا به دنبال راهکارهایی برای تعمیر و بهبود عملکرد آن هستید؟ در این مقاله، به بررسی مسائل معمولی که ممکن است با آبگرمکن دیواری بوتان روبه‌رو شوید، و راهنمایی‌هایی برای تعمیرات و نگهداری بهتر آن خواهیم پرداخت.

مشکلات متداول آبگرمکن های دیواری بوتان

فرسودگی قطعات آبگرمکن ها، استفادۀ طولانی مدت از آنها، بی‌توجهی به مشکلات و عدم سرویس آبگرمکن موجب به وجود آمدن عیب‌های زیادی چون کاهش فشار آب، تغییر رنگ آب، چکه کردن ، گرم نبودن آب و سایر مشکلاتی از این قبیل می‌شود. از دیگر مشکلات رایج در پکیج ها و آبگرمکن های دیواری می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

عدم گرمایش مناسب:

اگر آبگرمکن دیواری بوتان شما یا از هر برند دیگری دچار مشکل گرمایشی شده است، ابتدا مطمئن شوید که تنظیمات درستی انجام شده باشد. سپس می‌توانید سیستم گرمایشی را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنید که همه قسمت‌ها به درستی عمل می‌کنند.

نشتی آب:

اگر آبگرمکن دیواری دچار نشتی شده باشد، باید ابتدا منبع نشتی را پیدا کرده و سپس قطعات مورد نیاز را تعویض کنید.

عملکرد ناپایدار:

در صورتی که آبگرمکن دیواری به طور ناگهانی عملکرد خود را از دست داده و دائماً خاموش می‌شود یا به صورت نامنظم کار می‌کند، ممکن است مشکل در تنظیمات الکترونیکی یا حتی در سوئیچ‌ها باشد.

تعمیر آبگرمکن بوتان تهران

انواع مدل آبگرمکن دیواری بوتان

آبگرمکن های دیواری بوتان دارای انواع مختلفی مانند B3115،  B3215i، B3118، B3315if، B4208i، B3112، B4115 Turbo می باشد که در ادامه شما را با ویژگی آنها آشنا خواهیم کرد.

تعمیرات آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3115 :

خوشبختانه قطعات آبگرمکن دیواری بوتان در مدل های مختلف به دلیل اینکه ساخت ایران بوده، قابل تعمیر و تعویض است و به‌راحتی می‌توان آن‌ها را عیب‌یابی و تعمیر کرد.

یکی از دلایل قرار گرفتن مدل B3115  در لیست بهترین مدل‌های آبگرمکن دیواری بوتان مشخصات و مزایای آن از جمله قیمت مناسب، بازده خوب در مصارف خانگی و کیفیت بالای قطعات این مدل آبگرمکن دیواری بوتان است.

بنابراین با توجه به استفاده گسترده از این مدل، خدمات اختصاصی برای تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3115 و سایر خدمات سرویس آن نیز، بسیار پردرخواست است.

اگر قصد تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3115 خود را دارید می توانید از خدمات نوین پایا استفاده کنید.

خدمات مرتبط:

تعمیرات پکیج در شرق تهران

تعمیر پکیج در شرق تهران

تعمیر پکیج در غرب تهران

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج تاچی در تهران

تعمیر پکیج ایساتیس در تهران

تعمیر پکیج بوتان

آبگرمکن دیواری دیواری مدل B3215i :

آبگرمکن دیواری بدون شمعک بوتان مدل B3215i مناسب برای واحدهای تجاری، اداری، مسکونی‌ کوچک مناسب بوده و باعث تأمین آب گرم فوری، دائم و فراوان می‌شود. این آبگرمکن دارای کنترل هوشمند شعله به صورت پیوسته ی باشد و مجهز به سیستم ایمنی کلید حرارتی روی مبدل و کلاهک تعدیل می‌باشد. توجه داشته باشید که با نگهداری مناسب پکیج ها و سرویس به موقع آنها، تعویض و یا نیاز تعمیر قطعات این سیستم ها بسیار کم خواهد شد.

تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3118 :

آبگرمکن بوتان b3118 همواره در حال فعالیت بوده و آب گرم کافی را برای مصرف روزانه لوازم خانگی تأمین می‌کند. ولی بعضی مواقع وجود معایبی در قطعات آن منجر به مشکلاتی می‌شود که ضرورت اقدامات ویژه برای تعمیر آبگرمکن بوتان b3118 را ایجاب خواهد کرد. از هم ترین دلایل برای تعمیر این مدل از ابگرمکن های دیواری بوتان می توانیم به مشکلات مربوط به دمای آب، مشکلات در قطعات، نشتی و غیره اشاره کنیم. در صورت بروز هر گونه خطا و مشکلی در آبگرمکن های بوتان مدل b3118 می توانید با ما در نوین پایا در تماس باشید.

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3315if :

آبگرمکن دیواری فن دار بوتان مدل B3315IF دارای ظرفیت گرمایشی 21,000 کیلوکالری بر ساعت می باشد. نوع سوخت مصرفی این مدل گاز شهری است. این مدل پکیج های دیواری اغلب در واحدهای تجاری و اداری، مسکونی بزرگ و برای مناطق دارای سختی آب توصیه می‌شود.

پکیج بوتان مدل B4208i :

در این بخش با امکانات و ویژگی های فنی و ظاهری آبگرمکن بوتان مدل B4208i آشنا خواهید شد. این مدل از سری جدید آبگرمکن های بوتان می باشد. این آبگرمکن ها به دلیل داشتن قدرت مناسب و ابعاد کوچک برای محیط های اداری و تجاری بسیار مناسب است. همچنین این سری از آبگرمکن های بوتان بدون شمعک می باشد.

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3112 :

آبگرمکن دیواری شمعک دار بوتان مدل B3112 دارای ظرفیت گرمایشی 18,000 کیلوکالری بر ساعت بوده و حداکثر مصرف گاز طبیعی آن 2.2 مترمکعب بر ساعت است. این مدل دارای شیر تنظیم دما و مقدار آب خروجی می باشد و نوع سوخت مصرفی آن گاز شهری است.

نوین پایا می تواند در صورت بروز هر گونه مشکل و تعمیرات در این نوع مدل از سیستم های گرمایشی نیز به شما خدمت رسانی کند.

تعمیر آبگرمکن بوتان B4115 Turbo :

این مدل از جدیدترین سری از محصولات تولیدی شرکت بوتان می باشد. این مدل بیشتر برای مکان های بسیار بزرگ و تجاری و غیره خریدار می شود. این مدل کم ترین میزان فشار آب و راندمان بالای حرارتی را دارا می باشد و با به کار گیری آنان در مصرف گاز نیز صرفه جویی می شود.

مشتریان عزیز توجه داشته باشید که در صورت نیاز به تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4115 Turbo  می توانید با کارشناسان ما در نوین پایا در ارتباط باشید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

شناخت بیشتر آبگرمکن های دیواری بوتان

آبگرمکن‌های دیواری بوتان به دلیل کیفیت ساخت بالا و عملکرد قابل اعتمادشان، انتخاب محبوبی برای خانه‌ها و ادارات و دیگر مکان ها می‌باشند. این دستگاه‌ها از تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده می‌کنند و معمولاً با مشکلات کمتری مواجه می‌شوند. با این حال، ممکن است به دلیل عوامل مختلفی از جمله فرسایش، نقص در نصب یا استفاده نادرست، نیاز به تعمیرات و نگهداری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید:

مقالات مرتبط

درخواست مشاوره رایگان

تماس بگیرید